AdWords ukončuje podporu zobrazení cíle produktů

AdWords ukončuje podporu zobrazení cíle produktů

Zveřejněno 31.3.2015 · Zařazeno do Online marketing, Zprávičky

Po delší odmlce jsme zpět s mini zprávičkou o Google AdWords a připravujeme další článek k Facebooku. Google AdWords oznamuje v rozhraní, že v týdnu od 23. března postupně ukončuje podporu zobrazení cíle produktů. Pokud je budete potřebovat, doporučuje stažení přehledů. Původní reklamy s produktovými informacemi – viz náš článek Reklamy s produktovými informacemi – Product Listing Ads se vloni změnily v reklamy ve službě Google Nákupy (o tom píšeme v článku Přechod z reklam s produktovými informacemi na reklamy v Nákupech Google).

Goodle AdWords ukončuje zobrazení cíle produktů

Goodle AdWords ukončuje zobrazení cíle produktů

Další informace ke stažení přehledů cílů produktů najdete v nápovědě Google.

Štítky: Komentáře: (0)