clanek_facebbok_pages2

Facebook mění pravidla pro pořádání soutěží – revoluce?

Zveřejněno 28.8.2013 · Zařazeno do Online marketing, Zprávičky

Facebook zveřejnil nová pravidla pro pořádání soutěží – podívejte se na pravidla (zatím jen v anglické verzi). Co se změnilo – hlavně je zrušena nutnost využití výhradně aplikace pro soutěže. Více v pravidlech.

Aktualizace: Tak zde máme slíbený rozpis toho, co se smí a co ne v rámci soutěží na Facebooku.

Co je nyní povoleno

  • soutěže mohou probíhat na stránkách – Facebook Page
  • komentáře a like od fanoušků
  • získávání příspěvků na firemním profilu, resp. na Page
  • tlačítko “To se mi líbí” je možné používat jako hlasovací mechanismus
  • soutěžící mohou posílat na Page zprávy (message)
  • i nadále je možnost soutěžit přes aplikace – ta nám umožňuje mít soutěž složitější a kreativnější

Co se nesmí

  • soutěže nesmí probíhat na osobním profilu
  • nesmí se žádat po soutěžících, aby se označili v příspěvku/fotce – tedy je zakázáno tzv. tagování

Facebook tímto značně zjednodušil pravidla hlavně malým firmám, pro které pořádání via aplikaci bylo finančně či jinak nevýhodné. Zároveň pomohl i sám sobě, jelikož když správce Page pořádá soutěž, zpravidla ji chce zpropagovat – a z toho má Facebook peníze. Nemusí už řešit to, že dal něco za programování a na propagaci zbývá menší rozpočet. Nebojíme se, že by tímto krokem vymizely soutěžní aplikace. Dobré aplikace si vždycky najdou svoji cílovku.

Chcete pomoci se správou Facebooku, s vytvořením aplikace nebo s propagací, kontaktujte nás.

Zdroj: News for Business a Facebook Promotion Guidelines

Štítky: Komentáře: (0)