clanek_facebbok_pages2

Facebook mění pravidla pro stránky – hlavně pro Cover photo

Zveřejněno 22.3.2013 · Zařazeno do Online marketing

Po změně velikostí cover fotografií u google+ nastvává změna i u firemních stránek (pages) na Facebooku. Facebook konečně jednou mění pravidla k lepšímu, dlouho nebylo možné smysluplně využívat úvodní fotografie v záhlaví stránek pro firemní účely, kvůli velkému množství podmínek, které si Facebook stanovil.

Pro stránky (pages) bylo nejhroší pravidlo to, které zakazovalo umísťovat odkazy na právě probíhající akce a také nemožnost umístit typické “call to action” do fotek.

Většina těchto zákazů je již pryč a můžeme tedy nastartovat novou éru využívání fotografií v záhlaví stránek (jeddou z podmínek, která zůstala je, že fotografie nesmí obsahovat více jak 20% textu – viz Page Guidelines). Hurá do toho, začněte umísťovat svoje „Call to Action“, upozornění na Like/Líbí, nabídky zboží, cenové informace či adresy!

V současné verzi se tedy pravidla zmenšila na toto znění

All covers are public. This means that anyone who visits your Page will be able to see your cover. Covers can’t be deceptive, misleading, or infringe on anyone else’s copyright. You may not encourage people to upload your cover to their personal timelines. Covers may not include images with more than 20% text.

Platí tedy tyto zákazy:

  • Nesmí být klamavá
  • Nesmí být zavádějící
  • Nesmí porušovat copyright někoho jiného
  • Nesmíte podporovat fanoušky k nahrávání vašeho cover obrázku na jejich vlastní timeline
  • Obsah textu nesmí být větší než 20%

zdroje:
Allfacebook.com: http://allfacebook.com/loosens-restrictions-cover-images-pages_b113378
Lupa: http://www.lupa.cz/clanky/facebook-meni-pravidla-pro-stranky-konecne-jde-lepe-pouzit-fotka-v-zahlavi/
Facebook.com: https://www.facebook.com/page_guidelines.php