Jak správně nastavit v Skliku PPC kampaně

Jak správně nastavit PPC kampaně na Sklik

Zveřejněno 29.6.2014 · Zařazeno do Online marketing

Podívejte se na prezentaci na Slideshare, co je vhodné kontrolovat po prvotním vytvoření a nastavení kampaní v Skliku. A napište nám do komentářů, co se vám líbilo nebo co vám v prezentaci chybělo, prostě cokoli, co vás k prezentaci napadne. Díky.

29.6. Jeden ze starších článků – připsala jsem základní body prezentace i sem do článku.

Prezentace Jak správně nastavit PPC kampaně se dá shrnout do několika bodů:

  1. Po vytvoření kampaní/kampaně je vždy potřeba kontrola
  2. Nejdůležitější nejsou prokliky, počet zobrazení ani pozice, ale cíle klienta!
  3. Nezapomeňte na správné nastavení konverzí
  4. Dále je třeba zkontrolovat:
    – strukturu
    – klíčová slova
    – inzeráty
    – URL
    – nastavení sítě (obsah. vs. vyhledávání)
  5. Je třeba nadále monitorovat a vyhodnocovat a optimalizovat, aby se dosahovalo za co nejnižší náklady co nejlepších výsledků

A kdybyste potřebovali s PPC reklamou pomoct, ozvěte se nám.

Prezentace:

Podívejte se i na další články o PPC – vybíráme např.:
Seznam Sklik: Sklik retargeting oficiálně spuštěn
Google AdWords: Přechod z reklam s produktovými informaceni na reklamy v Nákupech Google
Případová studie: Jak snížit cenu za konverzi pro Bontonland.cz