Reklamy v Gmailu - jednotlivé typy

Reklamy v Gmailu (Gmail Sponsored Ads) II – jak reklamy v Gmailu vytvořit

Zveřejněno 19.10.2015 · Zařazeno do Online marketing

V minulém článku/díle “Reklamy v Gmailu I.” jsme si řekli, co to vlastně tyto reklamy jsou, jak fungují a jak vypadají a dnes se podíváme na to, jak reklamy v Gmailu vytvořit krok za krokem.

  1. Vytvoření kampaně v Obsahové síti
  2. Vytvoření sestavy – doporučujeme pojmenování buď dle kombinace cílení nebo dle zaměření kampaně či oboje (např. Gmail-Hudba-dle-temat)
  3. Vytvoření cílení na umístění – mail.google.com
  4. Vytvoření reklamy v Galerii reklam
  5. Vyberete Reklamy v Gmailu
  6. Zvolíte si pro vás nejvhodnější typ kampaně (my vybíráme Šablonu několika produktů v Gmailu)
  7. Vytvoříte reklamu (pojmenování, nahrání loga, vytvoření předmětu apod.)
  8. Uložíte reklamu a čekáte na schválení, to trvá zpravidla 24 hodin

Zde vybíráte mezi “typy” reklam v Gmailu – ad bod 6.

Reklamy v Gmailu - jednotlivé typy

Zkoušeli jste tento typ reklamy nebo se teprve chystáte? Jaké máte s ní zkušenosti vy? Co se vám osvědčilo a co naopak nedoporučujete? Budeme se těšit na vaše komentáře a připomínky.