Reklamy v Gmailu - jednotlivé typy

Reklamy v Gmailu (Gmail Sponsored Ads) III – Test

Zveřejněno 20.10.2015 · Zařazeno do Online marketing

S reklamou v Gmailu jsme vám seznámili v prvním článku, postup k vytvoření v druhém a dnes se podíváme na první výsledky.

Vyzkoušeli jsme první sérii reklam v Gmailu – kampaň běžela od pátku 9. 10. do pátku 16. 10.
Na výběr je možnost různé cílení (kromě umístění na Gmail), my cílili na klíčová slova a na témata. Vznikli dvě sestavy – 1. sestava s cílením Gmail + klíčová slova a 2. sestava Gmail + témata. Ze 4 možností typů reklam v Gmailu jsme vybrali Šablonu několika produktů, v ní je obsaženo 6 produktů s výzvou k akci, záhlaví s obrázkem, nadpisem a popisem. Obrovskou nevýhodou je, že sledování (utm parametry) může obsahovat jen “hlavní” URL, nikoliv však další, tedy ani URL u produktů.

První test aneb výsledky první série reklam
Sestavy měly nad míru vysoké CTR. Přestože se jedná o reklamy s cílením v obsahové síti, celkové CTR bylo 7,15%. Dalo by se říci, že je více podobné open rate u newsletterů než běžnému CTR u inzerce v obsahové síti, která se pohybuje běžně pod 1%. Sestava s sílením na Gmail v kombinaci s tématy má více jak dvojnásobné CTR a to 8,87%, sestava s cílením na klíčová slova má 3,97%. Níže uvádíme celková data i data za obě sestavy.

Štítky: Komentáře: (0)