Responsivní reklamy Google AdWords

Responzivní reklamy Google – novinka I

Zveřejněno 1.9.2016 · Zařazeno do Online marketing

Google spouští novinku – responzivní reklamy. V podstatě se jedná o “hybrid” mezi bannerovou a textovou reklamou. Google ji zavádí postupně od července 2016.

Co je to responzivní reklama

  • Nativní reklama, která se přizpůsobí většině dostupnému reklamnímu prostoru
  • Zobrazuje se buď jako klasický banner nebo jako textová reklama v obsahové síti
  • Jedná se o kombinaci nadpisu, loga a obrázku a cílové vstupní stránky

Jak responzivní reklama vypadá

Vytvořením vzniknou tři podoby reklamy

  1. Nativní reklama
  2. Obrázková reklama v kombinaci s textem
  3. Textová reklama (ne však “klasická” jako znáte z vyhledávání, ale velikostně přizpůsobená na prostor v obsahové síti

1. obrázek – Responsivní reklama – nativní
Nativní reklama

2. obrázek – Responsivní reklama – obrázek
Obrázková reklama

3. obrázek – Responsivní reklama – text
Textová reklama

Příště si řekneme, jak se resposive reklamy vytváří.

Štítky: Komentáře: (0)