Sklik - dotazy spouštějící sestavu

Sklik testuje novou funkci – Dotazy spouštějící sestavu

Zveřejněno 29.3.2013 · Zařazeno do Online marketing

Sklik dnes 29. 3. oznámil, že spouští novou funkci zatím ve verzi beta – dotazy spouštějící sestavu. Tato funkce výrazně pomáhá v optimalizaci kampaní.

Sklik oznamuje na Facebooku novou funkci - Dotazy spouštějící sestavu

Sklik oznamuje na Facebooku novou funkci – Dotazy spouštějící sestavu

Oproti podobné funkci v AdWords má funkce v Skliku velkou výhodu, zobrazuje totiž vyhledávací dotazy nejen takové, které vedly ke kliknutí na reklamu, ale i ty, jenž vedly pouze k zobrazení, nikoli však ke proklikům. Snadno tak zjistíte, jaké dotazy vedou k vysokému CTR, ale žádným konverzím, jaké dotazy jen reklamu spouští, ale nikdo na ni nekliká i dotazy, které vedou ke konverzím.

K čemu tedy Dotazy spouštějící sestavu slouží:

  • zobrazování klíčových slov ve volné a frázové shodě, resp. daných příslušných reklam
  • zjištění, jaké vyhledávací dotazy jsou nerelevantní a tedy jaká přidat negativní klíčová slova*
  • zjištění, jaké dotazy vedou ke konverzím i ke zvýšené míře prokliku (CTR) a tím pádem i nižší CPC

* Je třeba si dát velký pozor na to, abyste nepřidali negativní klíčová slova taková, která vám budou blokovat některá klíčová slova v sestavě. (V Skliku narozdíl od AdWords nefunguje upozorňování na blokování klíčových slov negativními.)

Sklik – konkrétní ukázka funkce Dotazy spouštějící sestavu

Sklik - konkrétní ukázka funkce Dotazy spouštějící sestavu

Štítky: Komentáře: (0)