Mobilní reklamy na Google AdWords, nově více textu v reklamě

Textové reklamy v Google více “friendly” pro mobily

Zveřejněno 31.7.2016 · Zařazeno do Zprávičky

Google vychází vstříc uživatelům chytrých mobilních telefonů. Podle statistiky byla více než polovina vyhledávaných výrazů realizována z mobilních zařízení.

Nejprve v průběhu letošního roku zmizelo 8 textových pozic v reklamě v pravém sloupci. Naopak v top pozicích jedna pozice přibyla. Google Performance & Branching Summit 2016, konference pořádaná každý rok společností Google, na níž se sejdou přední agentury a klienti, přinesla další novinky:
rozšíření textových reklam ve službě AdWords. Budete mít tak mnohem více místa pro vaší reklamu. Titulky a popisky dostanou až o 50% více prostoru.

Titulek – původně 25 znaků – nyní 2 řádky po 30 znacích
Popisek – původně 35 znaků – nyní 2 řádky po 40 znacích

Google zároveň chystá změny ve vyhledávání přes Google Maps (Local Search), kde by se měly objevovat různé formáty reklam přímo ve vašem okolí.

Autor: Darina Kováčová

Štítky: Komentáře: (0)